lördag, april 04, 2009

Solsken!

Tänk vad lite solsken kan göra! Har saknat våren så mycket. Den här dagen har jag ägnat åt att hjälpa min bror flytta till en annan lägenhet i stan. En billigare sådan^^
Jag blir delvis lite avundsjuk på att han har en egen lägenhet. Men jag är nog ganska kräsen när det gäller utseendet på lägenheten. Den måste vara fräsh och mysig. Annars skulle jag bara längta hem^^

Men jag antar att det skulle bli ganska ensamt att bo i en lägenhet själv, om man inte har en massa kompisar som hälsar på stup i kvarten:P

Nu är det så kallade lovet här. Tyvärr så har inte alla människor lov då.. Men jag har som tur är bara en dag i skolan. Men sen ska det pluggas, jobbas, masseras, städas och planeras. Känns som jag aldrig kommer ikapp med det jag ska göra. Och när man planerat att fixa med något så blir man såklart sjuk.

Har heller knappt någon tid att träffa kompisar, så därför blir man glad när man träffar på en liten glad Martha på stan då och då som kan liva upp stämningen;)
Annars är det bara jag och mina skolböcker^^

Inga kommentarer: